Kami adalah makhluk Tuhan yang sederhana tapi punya rasa coklat yang sama...

Friday, July 11, 2008

Inikah Cinta??..hehe



Salam ging...

Nda tau mo post apa nie c nie...so aku postla drama kesukaan aku...sinetron indonesia yg d tayangkan sekrg d astro aruna setiap jam 9.00 - 10.00 mlm..hehe..well aku rasa cerita nie mirip2 meteor garden lor..tpp versi indon punya..jalan critanya byk jgkla beza...tpp ada jgk yg sama...watak heronya bernama Denis (Samuel Zylgwyn) dan watak heroinnya ialah Moza (Nadine Alexandra)..mcm biasala Denis anak org berada dan Moza anak yatim piatu yg tinggal d rumah kebajikan bersama anak2 yg lain..hehe..kedua2 nya berjumpa d sekolah yg sama..Denis merupakan pelajar yg sangat d hormati dan d takuti oleh pelajar2 dan guru2 d sana..Konflik mula berlaku apabila Moza bertindak melawan Denis..haha..Moza satu2nya pelajar yg berani melawan Denis..Pergaduhan mula tercetus antara mereka berdua..haha..bkn itu saja..cinta jgk mula mekar d hati masing2..lucu kan??..Benarla kata org...kalau benci lama2 jd cinta...haha..Bagi aku crita nie berunsur romantik komedi kali..haha..ada masanya sedih ada masanya lucu sangat...aku suka kedua2 watak utama nie..kedua-duanya cute..hehe..Sampai sini dlu ya...Kalau kamurang ada masa..tgkla crita nie..nda rugi pun..best cerita nie...lagu tema crita nie pun best..aku tgh berusaha cari lagunya nie..tp nda berjaya..sedih jgkla...oklah sampai sini luk..wassalam..

posted by k_a_k_a @ sukalat2

3 comments:

nurul said...

uina..pa benda ni..sejak bila lyn wyg seberang ni..hahahaha..

jira said...

iya..itula lucu ni si ain..hehe


jira aka sukalat 4

k_a_k_a said...

sejak ku tgk drama nie la..haha..kiut bha tu heronya..hehe..